Brev:
Vitaminer, når hun fylder 1 år?
29. april 2010
Alder:
11 mdr.
Vitaminer, når hun fylder 1 år?
Hej Helen.
Først må jeg lige fortælle at jeg er kommet i gang med at læse din bog om søvn, der er godt nok mange guldkorn i, så jeg benytter mig lige af chancen til at anbefale den til alle læserne her på siden :-)
Så til mit spørgsmål, der denne gang er meget kort og enkelt:
Indtil Sofie bliver et år skal hun jo have d-dråber og jern, men hvad når hun er fyldt et år? Er der så nogle andre vitaminer hun skal have i stedet for eller er hun dækket ind med den kost hun får som jo er magen til vi andres?
Venlig hilsen
Linda